No subject

Hi there, I’m a new user and unknowingly changed the data plan to subscription. Could I have it changed back to pay per traffic? Thank you.

Also, is Full VPN mode available for subscription plan? Once I changed to subscription plan it becomes unavailable it seems, saying I have insufficient credit or the mode is not allowed. Is there any way to enable that in subscription mode?

Thank you!

:slight_smile: No problem. If there are other questions, please let me know.

음… 제가 환불 처리를 해드릴려고 했는데요, PG 사 쪽에 요청하면 “취소 불가 데이터 입니다.[취소 기간(1) 초과]” 라고 나옵니다.  이럴 경우 제가 수작업으로 처리를 해드려야 하는데요, 환불 정책 문서를 참조하셔서 계좌 정보를 보내주시면 제가 처리해 드리겠습니다.  

새해 복 많이 받으세요. :slight_smile: 미꾸라지의 경우 2 가지 요금제가 있는데요, 자세한 부분은 요금표요금제 문서를 보시면 될 듯 합니다. 정액제의 경우 아이템 당 과금이 되게 됩니다.