제가 실수로 4990원을 49990으로 보냇습니다 환불

제가 실수로 4990원을 49990으로 보냇습니다 환불요청부탁드립니다…
  

감사합니다
  

:-) 부끄럽습니다.  혹시 직접 계좌 이체로 다른 입금하시지 않으셨는지요?  현재 확인되지 않는 계좌 이체가 있는데 혹시나 wd7582 님이 보내신 것인지 모르겠습니다. 확인 부탁드립니다.  

제가아닌거같습니다만 전 서문용으로만 보냇습니다
  

Please add this to your equippable items. Please let me know if you need more dumps :)

:-) Thank you for sending the packet dump. Based on your packet dump, I had created a item ‘Phantasy Star Online 2es’. Could you please equip and test with it? If it is not working properly, please let me know.

I’d refunded your tax into your credits. :-)  
  
> Also i want to ask if i have to choose specific nodes(in basic mode) or   the auto-selection will pick the better ones automatically?  
  
Please check FAQ - Nodes for details.  However normally I recommend to pick a mudfish node you’d like to use rather than picking it automatically.  

Cool! :-) Please let me know if there are any other problems.

 Is this node’s fault or something wrong with isp?  
  
Yes I think they answered correctly.  However without any other network analysis, we can’t know where this packet loss was from.  It could be node’s faule or middle of internet or your ISP.  
  
If you’re familiar with WinMTR or Pingplotter tools, you can test to mudfish node you’d used to know where your issue is from.  

Thank you for sending this problem report. :slight_smile: However is there any problem to use Mudfish? If then please elaborate little bit more for me.

처리해 드린 것으로 보입니다. :slight_smile: 확인해보시고 문제가 있으시면 언제든지 답글 부탁드립니다.

알겠습니다. 다만 제가 결제 환불을 해드릴려고 했는데, PG (Payment Gateway) 사에서 “취소 기간이 지난 거래 건입니다.” 메세지가 나옵니다. ㅠ.ㅠ 이럴 경우 제가 계좌 번호로 환불을 해드려야 합니다. 가능하시다면 환불 정책 문서를 참조하셔서 계좌 정보를 보내주시면 제가 처리해 드리겠습니다.