Hi, I've once again encountere

Hi, I’ve once again encountered a massive spike in credit usage for Phantasy Star Online 2 over the previous 2 days, 27th September and 28th September. Compared to my previous usage it’s more than 10 times the normal consumption. I hope you can look into the issue and provide a partial refund at least. Thanks.

Thanks, I’ve read the page. I usually don’t mind if the data used isn’t inflated too much, but 10x for 2 days was really too high to ignore.

Oops really? Are you meaning that Asia (Singapore) game server permanently is closed? If then I can delete this destination. :slight_smile:

Yes, the server closed in May earlier this year. You can confirm it with Google I guess. So something else should be the problem ^^U

https://mudfish.net/admin/credits/history에서 크레딧 구매 내역을 확인해 보시기 바랍니다.


저 그때 메일보낸거 환불요청한거 아니었는데 금액 마이너스 되어있어요 ㅠㅠ 제가 메일보냈던건 구매 제대로 된건지 확인하고싶어서 보냈던건데... 다시 원상복구 해주실수 없나요

제가 조금의 크레딧을 복구해 드렸으니 참고 바랍니다. 다만 제가 크레딧 사용 내역을 확인해 보니, 요금제가 종량제이고, 트래픽을 많이 소비하셔서 마이너스 크레딧이 된 것으로 확인이 되는데요, 혹시나 다시 마이너스 되는 부분이 우려되신다면, 요금제 변경을 검토해 보시는 것도 방법으로 보입니다.

What about Full VPN mode?