배틀필드4

배틀필드4 땜시 서비스 이용중인데… 별 효과를 못느끼겠음

보통 배틀필드 같은 경우는 게임 서버가 한 곳에 모여있는 것이 아니라 개인 / 단체등이 게임사에서 라이센스 구입하여 운영하는 곳이 많아 해당 게임 서버 IP 를 수동으로 입력하지 않을 경우, Full VPN 을 이용하셔서 사용하시는 것이 가장 손이 덜가는 세팅법이실 겁니다.

만약 게임 서버 IP 를 알고 계시고 컴퓨터 네트웍 개념에 익숙하시다면 직접 아이템을 제작하셔서 이용하실 수 있으신데요, http://mudfish.net/docs/ko_dashboard.html#custom 링크를 참조하셔서 만드실 수 있습니다.

ㅠ.ㅠ 이 부분은 제가 어떻게 도움을 드리기 힘든 부분으로 보이네요. 적어도 미꾸라지 문제점 보고서에 의하면 특별히 오류가 발생된 것으로 보이지 않습니다. 이 부분은 헬퍼 쪽과 관련이 있는 것으로 판단이 되네요.

Unfortunately it seems it still failed to send the problem report because it’s not registered at forum and delivered into your email inbox. Please try to use “Manual Mode” then send it to support@loxch.com. Sorry for this inconvenience and long taking technical support.

Yes. Good to hear that it’s working with TCP + Full VPN mode. But other methods (e.g. without Full VPN mode) would not work at all. :frowning:

However do you have any other desktop or notebook available to test? I’m very curious that current your PC is only affected or not because I didn’t get a problem report like your symptom.

With other system I don’t face the issue and mudfish is properly setup.
I can access games & external sites.
So what should be the resolution for my system?

If it doesn’t break your personal data, it’d be one of things you can do. If you really want to upgrade the Windows version, please make sure that all data are "backup"ed properly.

If I’m guessing correctly, this issue on your PC is more related with internal setting of Windows (might be specially related with Windows Registry.) But I can’t guarantee that it’ll be fixed by upgrade the Windows version though I hope it does. :frowning:

Sadly the top three node routes are all giving higher latency for BnS. The third path is comparable but other 2 much higher.

You mean that average RTT of three routing pathes are higher than expected RTT? Or there were high ping spikes?

I need to improve quility of RTT recommendation system. Thank you for information.

Oh you mean RTT avg. I see. Thank you for update.

hello something still seems to be off, my realtime traffic graf is showing 900k Tx bits regulary, also my RTT STD is high, but ingame it doesn’t feel as if my STD were 3-4  
DE Europe (Germany - Vultr) → 21.873.881 minutes ago → DE Europe (Germany - Vultr) → DE Europe (Germany - DigitalOcean) → 22.913.261 minutes ago → DE Europe (Germany - Linode) → 23.253.431 minutes ago → DE Europe (Germany - DigitalOcean 2) → 23.343.271 minutes ago → DE Europe (Germany - Vultr) → DE Europe (Germany - PieLayer) → 23.33.791 minutes ago

Little bit ambiguous for me.  Please check RTT stddev value at ‘Status -> Nodes’ menu for DE Europe (Germany - Vultr) at that moment.  It’s most exact value for your RTT stddev.  Is it still 3 ~ 4 ms?